Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare: Hotelul Opal by the Sea este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora, fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja.

Cazare:
- spatiile de cazare din Hotel Opal au
urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia
si balconul). Baia dispune de cabina de dus ,
vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si
dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua
taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt
televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea
si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta
placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua
sezoane, cald sau rece.
- iIn
camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip
MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in
masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea
alimentelor pentru sugari si copii mici.
- camerele
Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau
mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele
sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi
alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte
produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune
sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate.

Restaurant:
- serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -09.09.2024 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.
- din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.
- servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.
- accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.
- suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.]
- purtarea
bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In
perioada de varf de sezon, numrul de turistilor la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.
- programul meselor il gsiti la
Receptie. Consumul
de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul
orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa
iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in
camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa
de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare
in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri
pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori.
- membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC.

Alte info:
- din ratiuni comerciale si sanitare,
categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in
camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior.
Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict
interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care
aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
- administratia hotelului nu raspunde
de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate,
oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul
exterior al proprietatii.


- potrivit
procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai
cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de
structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out)
in ziua respectiva.


- ora
de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si
ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00.


Tarifele pentru eliberarea tarzie a
camerei (aLate Check-outa) sunt:


- intre orele 12.00-15.00 a 30% din
tariful de receptie;


- intre orele 15.00-18.00 a 50% din
tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie;


Tarifele pentru ocuparea mai devreme
a camerei (aEarly Check-ina) sunt:


- intre
orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie;


- intre
orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie;


Sunt fara acoperire si numai pe
raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind
posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea
mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude,
sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului.


Orice solicitare in afara
precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa
o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND
EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca
Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au
primit garantii ce exced conditiile contractului.
- lenjeria,
prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric
scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura
prosoape pentru accesul la plaja.
- parcarea gratuita a autoturismelor
persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in
limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe
principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de
parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea
hotelului, oricand pe durata sejurlui, locul de parcare nu poate fi retinut,
la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere.
Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa
pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are
nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule,
sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre
proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in
spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de
circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a
amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate.
Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza
112.
- conexiunea internet awirelessa
este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale
proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu
anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in
perioadele de maxima solicitare.
- in
scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai
mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa
evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel.
- pentru
siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube
proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori.
Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta
complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii
acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate
- avand in vedere timpul necesar pentru
curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea
turistilorr sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18:00 cand hotelul este incarcat!
De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are
program de functionaree non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu
trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la
hotelul nostru.


aLate
Check-outa si aEarly check-ina se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate.
- parcarea
este gratuita si o oferim in limita disponibilitatii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va
afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa
nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber
pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR
DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la
dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcari masina in zone neconforme
(vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu iisi asum nici o rspundere in
eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.
- in
incinta complexului nostru au acces GRATUIT la
Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul
de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM,
un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie facand ofertele
speciale cu acces inclus) copii cu varsta peste 10 ani).Copii trebuie supravegheati de parinti!
Complex
OPAL by the sea va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la
Receptie.


- PISCINA pentru
adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este
necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru
piscin exterioara. Dusull de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca
aceasta s ajung din centrala termic.


Piscina
are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu
sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit.
Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL
LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARIII PRIMITE DE LA RECEPTIE. Regulamentul si programul de unctionare a piscinei il gasiti la Receptie.
FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITATII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE
STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!
- TURISTII NOSTRI AU
ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE
COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR
URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM
PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE.
Turistii au
acces la sezlonguri in regim de inchiriere. Sezlonguile se inchiriaza cu
saltea, masuta si umbrela. PRETUL DE INCHIRIERE IL GSITI LA RECEPTIE.
Clientii Hotelului OPAL
by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie,
unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului
de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la personalul de la plaj, dac exist
disponibilitate.
Turistii care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta
s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri
Acces animale: Accesul in incinta complexului, cu orice fel de
animal de companie de talie mica (maxim 10 kg - papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.)
presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companie de talie micaa, conform
tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in
sarcina apartinatorului. Cainii,, chiar daca sunt de talie mica,
trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In
perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta
restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru
siguranta Dvs.,
NU este permis accesul cainilor la PISCINA!
V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SI COPII DUMNEAVOASTR SE POT
IMBOLNAVI!


* Purtarea bratarii primite la check-in este OBLIGATORIE pe durata sejurului.

Taxele locale nu sunt incluse in tarife si se achita la receptie!


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Locatie